טוקר בדק עם האסטרטג הבכיר האם הוא פונה לדרך מוסיקאלית

    עמית דניאל No Comments on טוקר בדק עם האסטרטג הבכיר האם הוא פונה לדרך מוסיקאלית

    אבריימי קרוייזר נדרש הבוקר להדוף את הפרסומים סביב הוצאת אלבום מוסיקאלי • טוקר חייג לברר עד כמה נכונות השמועות ובדרך גם בדק "האם ניר ברקת הוא הטראמפ הישראלי"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו החרדי של רא"ע ירושלים, האסטרטג אבריימי קרוייזר, הופתע לשמע הידיעה שהסתובבה לה וסיפרה על כך שהוא ולא אחר מתעתד להוציא אלבום מוסיקאלי. מנחם טוקר בתכנית "זמן אוויר" חייג במסגרת שיחה בהפתעה לקרוייזר בכדי לבדוק האם אכן נכון הדבר ואולי להשיג השמעת בכורה לסינגל. קרוייזר ענה ואך שמע את טוקר כבר הבין על מה תיסוב השיחה "גם אליך הגיע הסיפור הזה?" שאל ומשטוקר השיב בחיוב שלל זאת קרוייזר ואמר: "זה לא נכון ולא שטות אמר" והסביר: "אחד מהמתפללים בבית הכנסת ברמות בו אני מתפלל ועולה חזן, החליט שצריך לעשות את מה שהיה בבית כנסת גם באולפן. בלתי זה, כלום. מישהו חמד לו מחשבה והחליט לחלוק אותה עם אחרים. אברהם פריד ומרדכי בן דוד יכולים להיות רגועים", סיים בחיוך את תשובתו.

    לאחר מכן שאל טוקר את האסטרטג את נקודת מבטו על הבחירות שהתקיימו השבוע בארה"ב וזה השיב: "הייתי בזמן הבחירות בארה"ב. התוצאה שמי שנבחר זה טראמפ, זה נגד כל היגיון ונגד כל הבנה. היא אמנם קיבלה 200,000 קולות יותר אבל באלקטורים הוא ניצח". וכשטוקר שאל על מי הוא הימר כנשיא או נשיאת ארה"ב הבא וקרוייזר השיב: "אני לא הימרתי אבל על פי הנתונים שהיו והפילוחים נראה היה שקלינטון תיבחר. כנראה שהסוקרים התעצלו ללכת לפרברים. השיטה של הסקרים אבל לא גמורה. סקרים זה מצלמה. סקר המלמד על טווח קצר".

    השאלה הבאה ששאל טוקר בעניין סימונו של ברקת כ'טראמפ' הישראלי, אולי היתה גורמת לאסטרטג מן השורה לחמוק במשפטים ברורים יותר או פחות, אך לא איש כמו קרוייזר לא ימצא תשובה שנראית היתה מוכנה מראש: "אני לא יודע אם הוא הטראמפ הישראלי אבל הוא בהחלט אדם הגון שעשה לביתו. יש לו סיעתא דשמיא. לגבי העתיד, בישראל עדיין צריכים ללכת לבקש את אמון העם", אמר "אם היינו עובדים בשיטת האלקטורים, היינו אני וירח (טוקר ע.ד.) חוגגים", סיים בחיוך

    האזינו:



    0 תגובות